PENINGKATAN HASIL BELAJAR SISWA DALAM MATA PELAJARAN SEJARAH MELALUI PENERAPAN MODEL PEMBELAJARAN GENIUS LEARNING PADA SISWA KELAS XI IPA 1 SMA NEGERI RAMBIPUJI SEMESTER GENAP TAHUN AJARAN 2010/2011
Abstract
Abstract: the purpose of this study is to know how the application of genius learning is improving student achievements. The research method is a classroom action research. The result shows than the genius learning can improve the student achievements.
Key Words : Genius Learning, Students Achievement
Published
2013-11-01
How to Cite
WULANSARI, Findy; SURANTO, S; KAYAN, K.
PENINGKATAN HASIL BELAJAR SISWA DALAM MATA PELAJARAN SEJARAH MELALUI PENERAPAN MODEL PEMBELAJARAN GENIUS LEARNING PADA SISWA KELAS XI IPA 1 SMA NEGERI RAMBIPUJI SEMESTER GENAP TAHUN AJARAN 2010/2011.
Pancaran Pendidikan, [S.l.], v. 2, n. 4, p. 171-186, nov. 2013.
ISSN 0852601X. Available at: <https://jurnal.unej.ac.id/index.php/pancaran/article/view/794>. Date accessed: 22 nov. 2024.
Issue
Section
Articles